onsdag 26 november 2008

julstök


Jag vet att det är Thanksgiving imorgon och att man inte ska börja julpynta förrän efteråt..... men jag kunde inte hålla mig! Här har det julpyntats! Var i den lilla skandinaviska butiken och inhandlade mig en elljusstake att minnas Sverige med. Den var dyr.

Har även dekorerat huset på utsidan med fina ljusslingor. Ska försöka ta kort så ni får se hur det blev. Är lite seg på den fronten bara...


Imorgon blir det Thanksgiving middag hos makens kusins släktingar på hans andra sida. Såg framför mig att folk stressade i köket hela morgonen för att kunna bjuda på en traditionell middag med kalkonen i mitten, men inte... Fick reda på idag att det är catring som gäller! Vet inte om det ska kännas som en besvikelse eller som en garanti för perfektion!?

Inga kommentarer: