onsdag 25 mars 2009

Uppdatering

Nu har jag inte skrivit pa ett tag...
Har varit pa svenska konsulatet och hamtat mitt nya pass. Ser helt sjukt glad ut pa mitt passfoto. Hunden repar sig.
Fick en konstig rakning fran nar jag var och vaccinerade mig. Betalade pa plats och fick darfor 10% rabatt. Nu far jag en rakning som kraver att jag betalar dessa 10 % hmmm. Sa jag ringer och kollar. Deras fel, jag behover inte betala.
Dagen efter detta irritationsmoment kommer antligen tavlan jag bestallt via target.com. Den ar sonder... Aker ner till Target och far ett tillgodokvitto. Koper en ottoman istallet och den blev kanon!
Sitter och forsoker skriva en Narrative Essay, som ar min laxa denna veckan. Alla som kanner mig vet att jag inte ar den pahittiga, historieberattande typen. Och sen ska man fa till det pa engelska ocksa. Hade hellre skrivit en Research paper till...

Inga kommentarer: