fredag 26 december 2008

Då var julen över...

Vilken härlig jul vi har haft i år! Massor av snö, god mat och trevligt sällskap. Det enda som hade kunnat göra den bättre är såklart om mor och far hade varit här.
Ikväll ska vi på bio. Vi ska se "Marley and me". Verkar som en kul film.
Ringde svenska konsulatet i Denver för att få lite info angåenda att jag behöver ändra mitt svenska körkort och pass nu när jag bytt efternamn. Körkortet var inga problem. Har redan fått papper angående det, så det ska jag skicka iväg så fort jag kan. Passet däremot.... Tyvärr kunde de inte ordna med detta längre. Endast Los Angeles, New York och Washington DC ordnar med detta numera. Du måste dessutom vara på plats personligen... Lite lätt opraktiskt, men en bra anledning till en liten resa! När ska vi hinna med det bara?

Inga kommentarer: