torsdag 2 april 2009

April

Idag har jag tränat på morgonen. Klassen heter Cardio Abs och hon som har varit instruktör de senaste två gångerna är heltokig. Jag vet inte om jag någonsin sett en rockring på ett pass hemma i Sverige, men Fru Hurtbulle använder dom flitigt.
Hunden är numera helt återhämtad och behöver inte längre gå omkring med en parabolantenn runt huvudet.
Lunchade med 3 svenskar idag, åhh vad underbart lätt det är att prata svenska! Undrar när detta händer nästa gång? Snart hoppas jag.
Ska till skolan ikväll och lära mig massa saker!
Vädret i Colorado var finare i februari än vad det är nu. Nu kommer nämligen vårstormarna... Alltså ännu mer snö...
Pratade med mor och far och de satt minnsan i t-shirt på altanen och njöt av solen. Mor och far, jag unnar er detta då jag vet att jag är garanterad en fin och varm sommar. Jag kan bara hoppas att ni får en bra sommar också;)

Hawaii: 42 dagar kvar!

Inga kommentarer: